Light Trails on Highway at Night

Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Türkiye’nin Katma Değerli Teknoloji Dağıtıcısı olarak, sunduğumuz ürün yelpazesini ve hizmetleri genişletirken, bir yandan da dağıtıcısı olduğumuz ürünlerin pazar payını artırmak.

Lojistikteki gücümüz, gelişmiş hizmet anlayışımız, sunduğumuz uzman teknik destek ve sağladığımız müşteri odaklı yenilikçi çözümlerimiz ile paydaşlarımızca her zaman tercih edilen güvenilir iş ortağı olmak.

Süreçlerimizi dijital platformlara taşıyarak, iş süreçlerimizi mükemmelleştirmek.

Sektörümüzün lider dijital şirketi olmayı sürdürmek. Dijital uygulamalarımız ile iş ortaklarımızla tam entegrasyon sağlayarak satış verimliliğini ve rekabet gücünü artırmak.

Satış kanalını kesintisiz destekleyerek, dolaylı yoldan tüketicilerin de daha iyi hizmet almasını sağlamak.

Kalite Yönetim Sisteminin sürekliliğini ve etkinliğini sağlamak.

Mevzuat ve Standart şartlarına uymak.

Tüm çalışanların yeteneklerini geliştirildiği, sürekli bir eğitim ve gelişim ortamı sağlayarak, hem verdiğimiz hizmetlerin kalitesini artırmak, hem de çalışan bağlılığını en üst seviyelere çıkartmak.

Şirket stratejilerine ve kurum kimliğine bağlı olarak, tutarlı ve güvenilir şirket yapısını sürdürmek.

İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, örnek bir kuruluş olmak.

Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Türkiye’nin öncü Katma Değerli Teknoloji Dağıtıcısı olan firmamız, ileri teknolojik gelişmeler ışığında ve müşteri odaklılık bilinci içinde sunduğu ürün/hizmetlerini, Mevzuat ve ISO 10002:2014 standart şartlarına uygun gerçekleştirmektedir.

Firmamızda uygulanan Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi (MMYS) kapsamında aşağıdaki esaslar doğrultusunda, MMYS’nin etkinliği, sürekliliği ve sürekli iyileştirilmesi sağlanmaktadır;

Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı bir şekilde, kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele almak,

Satış öncesinde ve satış sonrasında tüm süreçlerimizi “müşteri odaklı” bir yaklaşımla gerçekleştirmek,

Müşterilerimizden gelen her bir şikayeti yasal mevzuat şartlarına tam uyum içinde, objektif, tarafsız, adil ve gizlilik anlayışı içerisinde değerlendirmek ve çözüm sunmak,

Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini kolayca iletmesi için gerekli iletişim altyapısının sürekliliğini ve erişilebilirliğini sağlamak,

MMYS uygulamalarıyla ilgili müşteri memnuniyet ve şikayet değerlendirme sonuçlarını üst yönetime raporlamak ve YGG toplantılarında gözden geçirilmesini sağlamak,

Müşterilerin ihtiyaç, beklentileri, şikayet ve önerileri doğrultusunda gerçekleşen çözümleri kalıcı hale getirerek sistemi sürekli iyileştirmek.

WhatsApp WHATSAPP MESAJI